mesutunhaticesi Hanımlar merhaba. 33.haftadayız. Hiç yürüyemiyorum. Kalçalarım ve bacaklarım felaket ağrıyor. Bacaklarımı bile ayıramıyorum. Ne yapmalıyım ?
B3gul mesutunhaticesi ben de çok yorulunca sol kalçam aşırı batıyor kırıkmış da adım atmaya çalışıyorum sanki. Zaten normalde de belim ağrıyordu. Böyle bi ağrı yok batma daha doğrusu. Kilitlendim resmen az önce. Eşim olmasa yığılır kalırdım
mesutunhaticesi Biri koluma girmeden ya da bir yerden destek almadan yürüyemiyorum , aynı zamanda doğrulamıyorum da.
Mitra Akşama doğru belimin ağrısından duramayacak hale geliyorum. Bebek zaten sertleşiyor karnımda . Gerçekten ben de kötürüm gibi oluyorum . 36 . Haftadayız ama ben bittim
Uzay1907 25.haftamız ben de aynı durumdayım. Özellikle akşamları kalçamın batmasından yürüyemiyorum. Magnezyum ilaç olarak ve maden suyu içerek almama rağmen.
Turkaninalli mesutunhaticesi 32+2 deyim bende yürüyüş yaparken çok zorlanıyorum. Bacaklarım çok ağrıyor 😣