Sibelalagoz0 canım benim rabbimden geliyor bunlar cennette bizi bekliyorlar ❤️ Aynı seyleri yaşamışız . Kürtajdan sonra kalmak kolay aslında sadece stres yapmamak gerek . Birde insan tekrar hamile kalmaya hazır hissedemiyor kendini . Hemen bidaha kalıyım diyorsun sonrasında da diyorsun ben sağlıklı oluyum ne zaman olursa olsun diyorsun şuan ben öyleyim . Ovulasyon testi felan kullandım tutmadı böyle nolur olsun hemen anne oluyum diye düşünemiyorum 🤦🏻♀️ İsterse 1-2 sene gecsin beklerim diyorum ben tedbirmi alıyorum herşeyimi araştırıyorum kontrollerimi yaptırdım gerisi rabbime kalmış