FHKK Bu gece uygulamaya göre 32 haftalık oluyoruz, ultrasona göre de 2 hafta önde bebeğim. Bugün çok hareketli erken gelmesinden korkuyorum. Hafif sancıda eşlik ediyor. 2. Gebelik ilki gibi sezereyen olacağım.. Acile gitsem mi kızlar 😑
Sekerportakalii FHKK doktorum hareketli olması sağlıklı olduğunu gösterir demişti canım asıl istenmeyen hareketsiz olmasıymış
Busra2089 FHKK Canım benimde aşırı hareketli bir bebeğim var hissetmeye başladığımdan beri böyle üstelik. Şu an 36+2 oldum hala öyle. Doktora her gittiğimde söylüyorum bunu doktorda hareketli bebek sağlıklı bebektir bizim en çok istediğimiz şey diyor bana 😅 Hatta son gittiğimde bebekte hareketsizlik olursa bana muhakkak haber ver dedi. Korkma yani 🥰
Aybarsss0606 FHKK bu haftalar da normal benim de öyleydi 31 ve 32 haftada aşırı bir hareketlenme vardı
Limonzeytin FHKK hareketli bebek iyidir iyi oksijen aldğnı iyi beslendiğini sağlıklı oldğnu gösterir bence iyi bişey sevnmelisinz bu güzel günler hatıra kalacak tadınj çıkarn 😊😊
Canannnnn Bizde 33 haftalık oluyoruz yarın. çok hareketli geceleri özellikle uyuyamıyorum sabaha kadar kasılmalarda oluyor ama doktorum bu haftalarda hareketlerini çok Fazla hissedebilirsin demişti
FHKK Busra2089 Öyleymiş canıım bende erkenden gelmek istiyor sandığım, 2. Bebiş ama unutmuşum valla 😬🤭🤭🤭