ozgurum10 bende 33 haftalığım ve 3-4 gündür aynı şekilde uğraşıyorum acile gittim bir şey yapmadılar antibiyotik verip gönderdi bugün kadın doğum doktorum serum yazdı gittim onu yaptırdım iyi geldi biraz bide vicks falan sürüyorum ben sürekli boynuma burnumun kenarlarına ayak altlarıma beni baya rahatlatıyor sarımsaklı çorba falan iç bol bol su iç sürekli bu şekilde yapmak süreci kısaltıyor inşallah en kısa zamanda geçer birde her gün duş almaya çalış burun kanallarını falan açar iyi gelir