Tugcebahoderingol selam Tuğçe 🧚🏻♂️ Seni en iyi anlayan benim, birebir aynısını yaşadım. Daha 4+5 lerde falanım. Ben tam 4.haftanın dolduğu gün vajinal muayenede keseyi gördüm doktorumla, haftaya perşembe tekrar çağırdı bebeği görmeye kalp atışına daha erken ama inş şaşırtır bizi vee adetinin bitiş gününden hesaplıyor benim doktorum. :)