Ftmsgltms ben ilk gittiğimde perde var dedi ameliyat olmazsan burda bebek yaşamaz dedi 2 yıl önce ameliyat oldum 1 yıl sonrada hamile olduğumu öğrendim düşük falan yaşadım boş gebelik dedi senin rahminde kalp şeklinde dedi ameliyat oldum dedim düzgün yapmamış kim yaptıysa dedi ameliyat eden doktorun yanına gittim lekelenmem vardı durumu anlattım perde ile ilgili zaten daha fazla alamıyoruz falan dedi bu durumdan bahsettim düzgün yapmamış kim yaptıysa diye söyledim adımı vermedin demi dedi halbuki adını da verdim meğer beni ameliyat eden bana bunlari diyen doktorun hocasıymış üstünde de durmadım çok tekrar bir kontrole gitmem lazım herhalde 😐