Nazilimmmm Şükürler olsun bugün doktor hastane günümüzü verdi 26 Mayıs’ta rabbimin izniyle evladımı kucağıma alacam son 18 gün korku heyecan birbirini kapladı rabbim isteyen herkese nasip
Tazeanne0134 Nazilimmmm ben normal doğum bekliyorum o yüzden günüm yok ama kendi gelmezse benimde son günüm 27 mayıs yani öyle ya da böyle 19 gün var şaka gibi 2 çocuklu hayata yeni bi hayata 19 gün var koskoca 40 haftanın bitmesine 19 gün var Allah herkese sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah