Srpgrns dikişsiz yapanda var tabiki bu biraz vücut yapısı birazda doktorun sabrı ile alakalı şimdi kolaya kaçıp biran önce bitsin diye kesi atıveriyorlar genelde özelde dikişsiz daha çok oluyor perine masajı yaparak doğum yaptırıyorlar doğru yönlendiriryorlar devlettede doktoruna denk gelmen lazım kesisiz yapmak İçin . Yırtık olduğu iyileşmesi daha geç ve kötü bir görüntü kalıyor diyede kesik atıyorlar dikince düzgün olsun diye şansa kalmış bir durum ama keserken hissetmiyorsun o sancının arasında dikerkende ya iğne vuruyorlar ya kısa süreli anestezi panik yapma canım