Gulizar_29 38+6 dan selâmlar bana hep kızlar erken doğar dendi oğlum 39.3 de doğmuştu sizinkiler kaç haftada doğdu bu arada 2 hafta önce 3160 gr dı şimdi 500 gr daha almıştır herhalde bayramdı vs derken kontrole gidemedim pazartesi inşaallah gideceğim
Mtzkuzum Gulizar_29 40 doldurduk doğmadı kızım muayene için gittiğimizde suyum geldi kanamm oldu acil sezaryene aldılar belki daha da beklerdik
Ballisinsen Gulizar_29 42 haftalik dogdu canim. Evet normalde kizlar erken dogar ama istisnalar kaideyi bozmaz 😁 3500 kilo dogdu 51 cm
Gulizar_29 Leylasiva21 e iyi bari bende nasıl dogurcam diyodum demekki daha az doğuyor oğlum tam kilosuna yakın doğmuştu
_momy_ Gulizar_29 ilk bebeğim erkekti 42 hafta sonunda zorla suni sancıyla doğdu daha gelmicekti 😅😅🤰🏻🤎 şimdi kızım olacak 28 haftam oluyor yarın bunda da bu hafta hafif sancım başladı gibi bir umut oldu sanki erken gelicek herkes de kız erken gelir diyor ama hurafe gibime de geliyor
Gulizar_29 _momy_ erkek bekliyor gününü genelde hep öyle duydum ama kızı bilmiyordum banada hep erken doğar diyorlar vallahi zorlandığım için kendimi şartla misim 38 de doğar diye doğmadı halâ ondan herkese sorar oldum bide çok kilo alırsa normal olmazsa diye de korku var Allah hayırlısıyla sağlıkla versin hepimizin bebeğini
Jadeksc Gulizar_29 benim bu da kız şimdi ne zaman gelir acaba bence de o kadar beklemesin 38-39 candır 😃
Ballisinsen Gulizar_29 be hamileligim boyunca hic birsey yiyemedim. Ve hep hep kustum son ana kadr bile. Gunde 15 deda rahat kusardim. Gene iyi almisti. Aldigi kiloda yedigim kuuyemisler cevizli sucuktan bence baska birsey yedigim yoktu. Onuda az yiyodum zaten. Dogumada 5 kilo fazlayla gittim.
Gulizar_29 Ballisinsen valla ne diyeyim iyi kilo almışsın ben 53 ken 71 oldum ki bu 1 Ay önceki kilom şimdi 75 vardır korkuma tartiya çıkamıyorum yemek den de geri kalamıyorum sürekli ağzım açık napim Allah sağlık versin kuzuya
Ballisinsen Gulizar_29 zaten dogumdan cikinca karnim resmen sirtima yapisti benim 😆 ama bu hamileligimdede ayniyim. Kusmuyorum ama iştah yok. 15 haftalik olduk hala kilo almadim. Yengem 30 kilo almisti mesela. Ben yannda cok küçük kaliyordum 😃
Nilist Cinsiyetle bir alakası yok. Benim kızım 42 inci haftada suni sancıyla dünyaya geldi. Şu an 38 inci haftadayım bebeğim erkek. Herhangi bir belirtim yok.
Gulizar_29 Nilist artık bende inanmiyorum ve kimseye kız söyle erkek böyle demicem her bebek farklı valla
Gulizar_29 Ballisinsen kız maşaallah valla ben normalde çok zayifimfdir ama iki gebelikte de em az 20 kg aldim