Zekiye Ben her gün iğne yapıyorum 0,4 doz olanindan , ancak iğneyi olmadan önce bir iki damla dışarı akıyo , iğneyi oluyorum bir damla da iğneyi olduğum yerde kalıyor , yapamıyorum mu acaba iğneyi , sizde nasıl oluyor
Yenianneyimmm Zekiye benimde bazen öyle oluyor eşim vuruyor bana bende cesaret olmadığı için ama normaldir herhalde
0581 Canım zaten havasını Alman lazım bi iki damla düşüyor iğneyi yaptıktan sonra da pamuk batır üzerine bişey olmaz