rmysnur1 risk almak istemiyor kadın doğum harici doktorlar, en basitinden bana da enfeksiyon çıktığında sağlık ocağı da dahiliye de antibiyotik yazmak istemedi, kadın doğumcuna yazdır dediler. Nefessiz kalmak çok kötü bir şey gerçekten, kadın doğum doktoruna danışıp farklı bir tedavi de uygulanabilir çünkü alerjikse polenler de artıyor daha kötü olursunuz. Bir ay önce arada bir tıkanırken şimdi her gece yatmadan kullanmam gerekiyor, polenlere bağlıyorum. Sizin de poleneyse alerjiniz özellikle öğle saatlerinde dışarı çıkmayın, evi havalandırırken de aynı şekilde polenlerin yoğun olmadığı zamanı seçip odada bulunmayın, nevresimlerinizi sık sık yüksek derecede yıkayın. Bana alerji doktorunun önerdikleri bunlardı, ekstra halı da kullanmıyoruz evde akara alerjim de olduğu için