Berenibeklerken ipekarel belim ve sırtım çok ağrımaya başladı benim ya başka bişey yok şükür. Sen de neler var değişik?
Sewimli ipekarel benim ağrım arttı özellikle gün içinde çok sırt bel ve kasık ağrım oluyor 2 yaşında kızımda var oda çiş diyor sürekli onu tuvalete tut yaptır kalk otur derken ağrım daha da artıyor malesef ama şükür bu haftaya kadar kızımı da kucakladım her işime yetiştim birşey olmadı bin şükür 🙏
ipekarel Berenibeklerken bende bu durumdayım suanda bide bebek aşağı baskı yapiyo gibi hissediyorum arada karnımın sol ve sağ tarafı geriliyo uzaninca geciyo
Berenibeklerken ipekarel iyice büyüdü ya hareketlerini çok çok fazla hissediyorum çok acayip bi duygu 💞
Dlr48 ipekarel donmus olabılır bende bugun gıttım bırde ben rahım agzı dıkıslıyım ama gmbek altımda baskı vardı bebek ters donmus dedi doktor ama bende agırlastım baya bu aylarda yatarken nefes almada zorluk hele azıcık mıgdem dolu olsun eyvah bırde cok reflüm var benım ilaçta cok kullanıyorum surekli yanmaya basladı
Minikmucizem0 ipekarel bu sahta çok hafif Akıntıyla karışık kahverengi lekelenmem oldu bidahada olmadı pazar diye hasteneyede gidemedim korktum biraz
ipekarel Berenibeklerken 😊bende öyle hatta bazen korkuyorum bu kadar hareketli olması normal mi diye 😄
ipekarel Dlr48 mide yanması bende 5 aylıkken başlamıştı doktor protinum diye bı ilaç verdi sabah aç karnına iciliyo o kadar iyi geldiği neler denemiştim süt vs hiç bı ise yaramiyodu bunu kullanmaya başladığımdan beri çok şükür mide yanması problemi yaşamadım sizde doktorunuza bı sorun eğer uygunsa bu ilacı yazsin
Dlr48 ipekarel bu ilacı kullanmıstım ben daha once ama ben simdilik gavısgonla oyle bıyle idare esiyorum zaten okadar cok ilaç ğçiyorum ki progestan gunde 3 adalat gunde 3 duphaston gunde 1 4 gune bır ıgnem var kalsıyum vit hapıda alıyorum bazen probıyotık takvıyesı verdi artık hap içmek gercekten yorucu benim için dayanabıldıgım kadar gavısgonla gidiyoruz bakalım