Deletedmom7373700 Busakts alisa kulağa garip geliyor anlamı çok güzel. Lilya da tuhaf ama yine anlamı güzel 😂 Zeynep Nil güzel ama klasik 😂 şahsen farklılığı seviyorsanız ben alisayı öneririm. Anlamı da gayet güzel
Balcaa Lilya bir garip duruyor bu tarz isimler tekerleme gibi oldu sanirim aylinin tersten okunusu gibi bence alisa olabilir tek isim dusunurseniz
Nilist Benim kızımın ismi nil zeynep, tercihimi ondan yana kullanıyorum 😊 tabi o şimdi 8 yaşında ismi sorulduğunda nil diyerek zeynebi atlıyor ama olsun😃