Hazalaskin 36 +3 haftalık gebeyim bi saattir adet olacakmışım gibi çok hafif belimden kasıklarıma doğru sancım var korkmalı mıyım bekleyip kendimi mi dinliyim yoksa doktora mı gideyim
[silindi] Hazalaskin bekle canım, zaten doğum sancısı ile rahat bırakmaz seni, dayanamadığın zaman hastaneye git, önce sıcak bir duş al, herşeyini hazır et, ne olur ne olmaz..
Bccsn Hazalaskin dakika tutun mutlaka. Yatmakla dinlenmekle duşa girmekle geçmiyorsa ağrılar devam ediyor ve sürekli düzenli geliyorsa ve aralıkları kısalıyorsa doğum sancısıdır
BMelek Hazalaskin benimde adet agrisi gibi agrim vardi cok az 120 cikti sancim nst de herkesin aci esigi farkli bende onemsememistim bir hafta agrilarim devam etti en son gittigimde acilmam ve rahim agzi kisalmis doguma aldi doktorum. Korkutmak icin soylemiyorum yarin falan doktora gidip muayene olun bence herkesde farkli oluyor
Hazalaskin hunilimom öyle girip çıkan sancı gibi değil canım böyle hani adet olmadan olur ya sızlar Böyle ince ince onun gibi
Hazalaskin [silindi] Pazartesi kontrolüm var o zamana kadar sıkıntı olmazsa o gün yalancı olup olmadığını anlarım 😂