Arkadaşlar doğumuma 2 ay var merak ettım hastanede ılk gün süt gelmeyınce vermek için tek kullanımlık mamalar satılıyormuş dogrumu en azından önlem amaçlı alayım dıyorum kutu alsam sütüm gelınce çöpe gıder o mama varmı bılgınız tek saşelik mamalar varsada tercıh ettıgınız marka