aylinpalaa melikemn ben 22+5im bebek arabasını ve bir kaç parça eşyasını aldık. Bebek arabası için çok geç kalmayın fiyatlar uçuyor😭
Minnacksevdack melikemn küçük şeylerin zammını bir şekilde tolere edebiliyoruz ama bir iki ay önce baktığımız büyük eşyalar fazla fazla zamlanıyor. 🙊 ekonomi berbat malum