suleozturk Senay74 ben 37ye girdim bugün doktoruma sordum son aydasın zaten sıkıntı olmaz iyi havalanan bir alanda boyayabilirsin dedi
Elvanguzel Diplerim geldi benimde ama boyatmak istemiyorum kimyasal ve deriden geçebiliyormuş doktorumda önermedi .
Senay74 Pineapplee aşırı beyazladı saçlarım.beyazlar kapansın istedim sadece.ama işte insan endişeleniyor
Pineapplee Senay74 bitkisel boyalardan havadar ortamda boyatmak sorun değil dedi benim doktorum kimyasal bir işlem olmadığı sürece sıkıntı olmaz demişti ☺️
suleozturk Senay74 ben gratisteki organik boyadan aldım markasını tam hatırlamıyorum en doğal içeriklisi oymuş araştırmıştım 39da boyarım artık doğuma yakın boyamayı düşünüyorum
zeymoms Senay74 evet 6. Ayda da bir kere boyamıştım çünkü beyazım çok dipten uca tam boya yaptırdım herbatınt marka çok memnunum