HamduSena Sezeryan Sonrası Hangi Korseyi kullandınız? İnternetten alan var mı acaba? Benim doktorum şu kopcalı çok gerginleştiren sıkı korselerden kullanmamamı söyledi. Biraz daha gevşeklerinden kullanabilirsin dedi. Korse Öner’iniz var mı
Gissemli09 HamduSena canım ben aliexpresten aldım doğum kemeri diye geciyor çok begendim ayarlanabiliyor cırt cırtlı yumusak bi incele istersen sezeryan korsesi deyip de aratabilirsin
Yogurtlupilav HamduSena henüz almadım ama yine bu forumda “Yamuna” markalı korsenin methini duymuştum. Tabiiki bu tip şeyleri doktora danışmakta fayda var..
HamduSena Serii Benim Sezeryan Doğum 25 gün oldu. Daha yeni kullanmaya başlayacağım. İşe yarar bir korse almak lazım. Karnım olduğu gibi duruyor ☹️
Serii HamduSena 10 cm incelten körseler varmış ya ondan mı alsak yoksa şu pentide satılıyor ya ince çorap gibi ondan mı alsak bilemedim
HamduSena Serii 10 cm inceltenler dikişleri çok zorluyor zor takılıyor internete sezeryan sonrası korse yazınca 20 30 liralık bir korse çıkıyor marka yazmak yasak mı bilemediğim için yazmıyorum şu an ondan alsak işe yarar mı diye araştırıyorum
HamduSena https://urun.gittigidiyor.com/kozmetik-kisisel-bakim/abdominal-karin-korsesi-dogum-sezaryan-sonrasi-toparlayici-inceltici-sikilastirici-korse-korsesi-368865158?pkw=&pmt=&sc_gcsp=gg&ggmktg=PaidSearch*PLA*232252407*22324029327*58375867287*%7Btype%7D*368865158*pla-375640045821&gclid=Cj0KCQjwz93cBRCrARIsAEFbWshKH2A7NCyOoerzwLgLrhyAZh8N_FJUZgRN7t_mjoKyV7lHJp9sX-EaAkL3EALw_wcB&gclsrc=aw.ds&mpch=ads&scxid=14489-145818-2357-0 Abdominal korse diye geçiyo 20 liraya da var 50 liraya da
Rmyskrkus Kızlar bende konuştum doktorum ile 1 hafta sonrasında tak karnını tutar daha rahat hareket edersin dedi ben instagramda spor.co diye bayan bir esnaftan korse tayt aldim doktorumda beğendi iç göstermez