Esrakky bebekten bebeğe değişiyor aslında ama genel olarak 0-3 ayları max 1-1,5 ay giyiyorlar yıkayıp kurutma performansınıza göre max 10 takım 😅kızım kasım doğumlu ona rağmen 7-8 parça yetmişti takım veya tulum olarak. İç zıbını bol alabilirsiniz 6 aya kadar alın sonrasını ihtiyacınıza göre şekillendirirsiniz. Patikli tulumlar daha kullanışlı oluyor yaza kadar hep o şekilde kullandım ben pek çorap giydirmedim. Eldiven hiç kullanmadım kullanmamak gerektiğini düşünenlerdenim 🤭 yazılacak şey çok ama aklıma gelmedi takip edip ara ara yazabilirim olmazsa 🥲