Sincapannesii Kızlar 24+4 haftalık hamileyim ton balıgı yesem bi sıkıntı olur mu doktorum bi sıkıntı olmaz dedi ama sizlerden yiyen var mı yazarsanız çok sevinirim 🫶🏻🌸
Ugurlu_80 Sincapannesii gebelikte tonbalik önerilmiyor onun yerine normal balıkçıdan alıp kendiniz pişirin çünkü tonbalikta çok yüksek oranda cıva varmış o da iyi değilmiş googlede okumuştum
serpilctn Sincapannesii ben yiyorum haftada bir kere sen gidersen 10 kutu yersen tabi zararli😃😃ona bakarsanız herseyin fazlası zarar ben canım çektikçe abartmadan bi tana açıp yiyorum valla 😋😋😋
CananAtaak Ben 21+5 haftalık hamileyim bende araştırdım çok aşırıya kaçmadığı müddetçe sıkıntı olmazmış