asliu_ Nasil gidiyor 🥰 ağırlaşmaya başladık artık ☺️Sırt ve bel agrilari artık daha fazla bende 😕 siz ne durumdasınız?
Asel2520 asliu_ 30+2 haftalık olacağız bizde de durumlar aynı aşırı bel ağrısı ve çabuk yorulma var ayaklarımda ödem oluşuyor mahvediyor beni inşallah bir an önce sağlıcakla kavuşuruz yavrularımıza 🌸
Sewimli Efnan benim 2. Kızım da daha 2 yaşında doğum için memlekete geldim eşimde yok yanımda ölü gibi giriyorum yatağa 🤣sabah 4 de uyuyoruz