Menekse23 özeldeki gerek yok dedi. Devlette kürtajımı oldum ordaki doktor 2 ay dinlensin dedi. Zaten kanama vs 1 buçuk ay sürdü bende ara ara düzensiz oldu yani. Psikolojik olarak da biraz ara vermek gerekli. 5 aylık olduk ama sürekli kalbi atıyomuki endişesi var içimde. Benim 8 sene sonra oldu inşallah kucağımada alabilirm. Allah isteyen herkese nasip etsin sağlıklı hayırlıca