minikcicegim_22 Kızlar 10 dakikada bir karnım sertleşiyor ama öyle çok ağrım yok hafif bi hisseddiriyo okadar ama düzenli doğumu bu şekilde başlayan varmı 36+4günlüğüz 2. Gebeliğim ilk gebeliğim de 36+5te doğum yapmıştım.
Antevortes minikcicegim_22 karin sertlesmesi yeterli mi valla bilmiyorum bende 38+4um sertlesip duruyor arada bel agrisi ama daha gelmiyo herhalde
Suleermz minikcicegim_22 açılma olabilir canım bide 2. Gebelik baktınız 1 2 saat devam ediyor düzenli şekilde bı muayene olun belki açılma vardır 2. Doğumda daha çabuk açılma oluyor demişti doktorum başladıysa takibe alırlar
minikcicegim_22 Antevortes Sabah hastaneye gittim Nst de sancı cıktı ama cok yüksek değil 2 cm de acılmam varmış evdeyim şimdi sanırım 1_2saate tekrar hastaneye giderim çünkü kasılmaların şiddeti arttı