Fnen canm emzik reddi degl bende bundan korkuyodum bende aynılarını yaşıyorum hala şuan 43 gunlguz hala aynı çok sancılı bı bebiş emiyor iştahla tutup, sonra çığlık atarak bırakıyor bende meme reddi sandm ama hemsrye doktra durumu anlattım gaz skntisi olduğu için süt geliyor memeden istemyor emmek , emzik onu saklinlestryor dedi yada sütun çok geliyorsa hızına yetisemiyor , yada az geliyorsa sinirlenyordur
Ama gazdan dolayı böle yaptgna eminim kuzm😘