babyhapyy_12 Kızlar 37+3 haftalığız bugün doktor kontrolümüz vardı kilosu 2600 biraz geriden geliyor ama hareketlerin de bir sıkıntı yok doktor biraz minyon bir bebek dedi sonra bize baktı sizde çok büyük değilsiniz dedi sıkıntı olmaz dimi biraz endişelendim
NurTekeli babyhapyy_12 35+3 acıle gıtmıştım 2780 gr dedı doktor suan 36+3 doktor bısey demedıyse kafana takma cnm saglıklı olsunda benımde esım zayıf ben bıraz ona bakış balık etlıyım 🤭🤣
Zehracan114 babyhapyy_12 Biraz genetikle alakası var hiç dert etmeyin bizimkide baya tontik ve uzun boylu bende nasıl doğurucam diye düşünüyorum🫣
Melikeser babyhapyy_12 vala 32+6 da doktor 1875 gram dedi bende kafama taktim doktor iyi dedi hic az cok demedi ama bana az gibi geldi bazi yorumlara bakiyorum 29 haftalik 2 kilo 2500 kilo yazan var doktorumuz doguma kadar 3300 olur en fazla dedi dogunca kilo alsin iri bebek iyi degil zaten
Elvanguzel babyhapyy_12 sıkıntı olmaz minyon bebekler iyidir benim kızımda öyle doktorum sizde minyonsunuz kızınız da minyon demişti 36.haftada 2200 Gr doğdu minik kuşum şimdi 2.yasina girecek 1 ay sonra çok tatlı ❤️💛🌹
Zehracan114 Fle41 Aynen sağlıklı olsunlarda önemli olan o🥲Bizde 39+2 haftalığız umarım erkenden gelirde bizede sezaryen gerekmez.Aslında bazılar kilolu bebeklerin normal doğumu güzel yönettiklerini söylüyorlar kendilerini rahat ittirebiliyorlarmış🤷🏻♀️
Klcaysgl Fle41 ben de 36 haftaliğim 3200 kg dedi ama doğum hakkinda bilgi vermedi haftaya bakalim ne dicek tercihim normal ama kilosuda hizli ilerliyor 🤭
Busra2089 Fle41 Bir şey merak ettim özelde mi devlette mi normal yapamayacağınızı söylediler. Benim bebeğimde kilo olarak önde haftaya gidicem doğum şeklini konuşmayada merak ettim.
Fle41 Zehracan114 ben üç farklı doktorla görüştüm üçü de 40.haftayı beklersen 4500 kilo civarı olur omzu takılır kafa travması olur rahmin yıpranır vs dediler bir de Türkiye de tercih edilmiyormuş 4 kg üstü normal doğum yaptırmak 😵💫
Fle41 Busra2089 Özelle başladım özelde doğuracağım ama yine de içimde şüphe kalmasın diye devlete de gittim evet bu şekilde kilo almaya devam ederse normal doğum zorlaşabilir dediler.Özel de de tek bir doktora gitmedim doktorum sezeryan türküsü çığırınca değiştirdim yeni doktorum da aynı şeyleri söylüyor.Ama tabi bebeğim ters dönmüş 19 mayısa gün aldık o zamana kadar süpriz yapma durumu da olabilir.🙏🏻
eso14 babyhapyy_12 sakın inanma. Benim son haftalarımı zehir etmişti doktorum sağ olsun. Ben ve eşimde minyonuz. Bebişime 2780gr dendi son kontrolde. Doğuracağım gün ultrasonda 2650 ye düşmüştü. Hatta küveze bile girer demişlerdi. Ama yavrum bi doğdu 3 kilo 😂 boyu da uzun 😂 doktor şok oldu kız hani bu minyondu falan dedi. ( başka doktor ve hastanede doğum yaptım ) yani demem o Kİ pek inanma.
Suleermz babyhapyy_12 çok kafana takma canım genetik bişey bu kilo olayı 2500 Gr 4000 Gr aynı yani doktorlar gözünde eğer doktorun bı problem yok demediyse hiç takma kafana