Mucizebebellerim_ kızlar 2018 yılında ödemem gereken kyk kredi borcum vardı durumum olmadı unuttum derken kağıt yolladılar 3600 ken 6000 olmuş bunu faizsiz nasıl ödüyebilirim bilgisi olan var mı
Sevdapl Mucizebebellerim_ benim de var bana da kağıt geldi. Bu aralar vergi indirimi gelecek diye bekliyorum. O zaman taksitlendirip ödemeye başlayacağım.
gbdl2023 Mucizebebellerim_ vergi dairesine düşmüştür borç benimde öyle oldu ama geçen yıl aftan yararlanıp gecikme faizinin yarısını ödedim vergi dairesine gidip öğrenebilirsiniz değişmediyse
Nur-01-35 Seçimler felan var belki yine br şeyler yaparlar .Birde bankaya gidip konuşunca toplu ödeyecem diye faizi düşebilir ihale sana ödeme planı sunuyor
Mucizebebellerim_ Minisimb vallahi eskiden ödemesi daha zordu bu pahalışıkta nasıl öderim diye iyice beter oldum bu ne haldir ya
aysess Mucizebebellerim_ bazı dönemler af gelıyor canım. Faiz alınmıyor. Böyle bir durum olursa ancak faizsiz ödeyebilirsin. Benle eşimin 2012 senesinden kalma vardı. Gecen sene bir af yapıldı. Birimizin faizli borcu yerine ikimizinkini ödemiş olduk sonunda cok sukur
Naneliayran Mucizebebellerim_ vergi dairesine giderseniz detaylı bilgi verirler. Günü geçmemiş borcu yapılandırıp ödersiniz ama günü geçeni malesef faiziyle ödersiniz
ayseguuuLLL_ Mucizebebellerim_ büyük ihtimalle vergi dairesine düşmüştür oraya gidince ödeme hakkında bilgilendiriyolar hemen gdiin derim çünkü arada ödemeyle ilgili kolaylıklar sunuyolar.