hunilimom Aysegnty28 yani en azından ayda bir kez gidilmeli ben sürekli (riskli gebeler hariç) gidilmesi taraftarı değilim her hafta giden arkadaşlarim var hemde 3 farklı doktora hastaneye 😂 bana saçma geliyor
Pineapplee Aysegnty28 yurtdışındaym ben doktorum iki ayda bir gel diyor 🤦🏻♀️ Merak ediyorum napiyor diye gerekli görmüyor doktor 🤷🏻♀️ burada görüyorum herkes 2-3 haftada bir gidiyor
Aysegnty28 Ben özele giduyorum ayda bir kontrol var dedi işte kafamı karıştırıyorlar para için çağırıyorlar fln die😄😄
zamaneannesi Normal Aralık ayda 1 zaten gerekli gördüğü takdirde doktorlar daha sık çağırıyorlar zaten sonlara doğru daha sık gitmekte yarar var kontrollü olma açısından
Melikeser Ayda 1 bile zor ediyordum gormek icin cok uzun geliyordu simdi 35 haftaligiz 2 haftada bir o bile gecmek bilmiyor bana
Dilarakr Melikeser bende dayanamıyorum bayram girdi araya 2 hafta oldu duramıyorum 1 ay falan bekleyemem gidicem bu hafta 😄😄