Annekubra Kizlar 24+2 haftalık olduk ve qrtik yavaştan ihtiyaçları alacam bana ne önerirsiniz tecrübesi olan var mı annemle alışverişe çıkacağız ve ne alınması gerekir bebek çeyizi kac yaşındaki kıyafetler olması lazım sizden ricam yazabilir misiniz?
Merve_tna Annekubra ben kendimden örnek vericek olursam bolca zıbın aldım çok kullanılıyor dediler hastane çıkışı yaptırdım ikili takımlar tulum alt kıyafet aldım bol bol genel olarak yenidoğan aldım ama bunun haricinde 3 aylık aldığım şeylerde çok yenidoğan için çok fazla aşırıya kaçmadım ben hemen büyüdükleri için 6 aylık falanda aldım hatta ☺️
Sevdapl Annekubra 0 3 ay için iki tane hastane çıkışı 9 tane zıbın, tulum ve 4 tane alt aldım. 2 tane müslin iki tane battaniye aldım. Gerisini hep 3-6, 6-9 aldım.
Mervel01 Ben 24+4 teyim 0-3 ay çok almadım açıkçası 1 tane 10lu hastane çıkışı 2 tane 5li takımım var geri aldıklarım hep 3-6 ve 6-9 aldım