Busra2089 41+3 e Kadar zamanın var dedi canım o zamana kadar sancım açılmak olmazsa sezaryen düşünüyoruz dedi. Bebeğime her doktor iri kilolu, kafası büyük dedi. Devlet hastanesi olduğu için sürekli farklı doktor denk geliyo. Dün gittiğimde kilosu normal 3800 dedi şuan ben seni sezaryene alsam anestezi kabul etmez dedi sezaryenlik bişeyin yok dedi. Ultrason yanıltıyor 4 buçuk kilo derim 5 doğar veya 4 doğar onu bilemeyiz dedi😬 kafam karıştı anlayacağın.
Üç hafta önce kilosu 3700 dü mesela bu hafta uyumlu çıktı 3800 dedi