SosyeteMantisi Zeynebistann Ben kullandım canım kullandığım ay hamile kaldım . Çatlatma iğnesi vurulduktan sonra sürekli bi kasık agrım vardı . İğnenin 12. Günü test yaptım pozitif çıktı akşamında kan verdim oda pozitif çıktı çok şükür şuan 6+4 günlüğüz
Zeynebistann SosyeteMantisi Yaaa gerçekten mi 🥺 çok duygulandım inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız hayırlı olsun
SosyeteMantisi Zeynebistann Amin inşAllah 🤲 Rabbim sizede güzel haberler almayı nasip etsin inşAllah 🌸