Busraninannelikdunyasi Kızlar 38+2 haftalık hamileyim. Oğlum olacak nasipse. Abisinin adı Yiğit Taha. Bunu Alparslan düşünüyoruz ama bu sıralar çok sık duyuyorum sanki herkes koyuyor gibi. Sizce nasıl isim? Bir isim daha var aklımda Yekta. Ama o da dizilerde hep kötü karekterlere verilen isim 🤓 çok kararsızım yardım lütfen 🙃
Gulsurmeli Busraninannelikdunyasi Yani ben ne kadar çok olursa olsun takılan biri değilim herkes koyabilir yani o ismi erkek olsaydı Alpaslan koyacaktık biz güzel bir isim
mom1111 Busraninannelikdunyasi yekta kız ismi olarak duymuştum Alparslan güzel Atlas ya da Mert de olabilir güzel isimler