Tam 7 yıl (5 tüp bir bebek) bir aşılama kaç kere gözyaşlı kaç doktor kapılarında artık Kıbrıs’a git denildi. Kıbrıs’a bile gittim biliyor musunuz görüşmek için oradaki vicdanlı doktor son kez daha Türkiye ‘de dene dedi , sırf denemek için denedim . Tamam dedim alt tarafı dondurulmuş embriyolarım çok para bu sefer gitmeyecek , aman ignelerden ne olacak ki dedim, 10. Gün idrar testi yaptım onda pozitifi görüyordum sonrada kan testinde hep sonuç düşüyordu . Gebelik çubuğunu neden yaptım biliyor musunuz? Sırf hatıra kalsın diye o çizgilere baktıkça şükür ömrümde bunu gördüm demek için, kan testi yaptık sonucu almaya gitmedim düşük zaten dedim eşim aldı inanmadım hastane parametresinde hata var dedim , ikinci kan testi verdik sonuc katlanmıştı yok dedim ultrasonda gözükmez gittik gördüm şükürler olsun bitti mi korkum yok tabi ki kalbi duyamayız dedim duyduk bitti mi korkum hala dedim ki makina sesi mi rabbim kimsenin sevinçleriyle korkularını bir arada mücadele ettirmesin, kızlar öyle zor yıllar yaşadım ki hala korkum büyük mucizeye inanamıyorum , Allah isteyen herkese ama herkese nasip etsin diyorum. Düşmanımın bile kucağını evlatla doldursun , kimseye yaşatmasın , ben hala mucizeye inanamıyorum , ama sizler inanın olur mu ? Allahtan asla ümidinizi kesmeyin, bu yazım birazcıkta olsa Umut olsun herkese