Kızlar gebeliğin başından beri progestan kullanıyorum. Perşembe günü kontrole gittim doktor bırakabilirsin dedi. Bugün kasıklarımda bir acı var sabahtan beri
Karnıma doğru sancı değil ama acı sanki biri içten bağlarımı çekiyo gibi. Şimdide kahve akıntı gelmiş çok az. Doktora yzdım progestana tekrar başla dedi. Bu durum neden oluyo başına gelen var mı