Kim diyor onu ya yapamazsın diye. Doktor mu onlar. Normal e yatkınsan bebeğin de normale uygunsa bir riskin de yoksa mis gibi de yapabilirsin. Çevreni dinleme canım. Kendine ve doktoruna güvenmelisin. Ben zorunlu sezaryen oldum oda acılı bir işlem. Birinde anında çekiyorsun diğerini sonradan. Sezaryen de ağrısız değil ki😊