Ayseport Canım ben de ne kadar dikkat etsem de sürekli mantar oluyordum kaç kere doktora gittim fitiller kremler kullandım. En son komşum eş tedavisi yaptın mı dedi, hayır dedim doktora eş tedavisi istiyorum dedim eşime antibiyotik yazdı eşim kullandı bitirdi. Buymuuuşşşş tüm problem 😂 eşimde varmış bana geçiyormuş sürekli. Eşim tedavi olunca ben de kurtuldum. Erkeklerde bizim gibi belirti olmuyormuş, bana eş tedavisi vermeyen tüm doktorların kulağını çınlattım sonra 😊 eş tedavisi denemeni öneririm