İsim konusunda Yardımcı olur musunuz hanımlar 👧
gnc_uysal bizim kızımız olsaydı Efnan Ela olacaktı. Ama erkek benek bekliyoruz. 🌸
gnc_uysal Biz Açelya koyacağız 🌸
gnc_uysal Meva 🦋
gnc_uysal Ebrar, Derin, Nisa
Minnacksevdack sağlıkla alın kucağınıza yavrunuzu inşallah ❤️❤️
gnc_uysal Mavi derin maya aden Melisa tuana
gnc_uysal Berra🌸
gnc_uysal 26 haftadayız hala karar veremedik burda bekliyim🤰