Kızlar 33+4 üz ama bi haftadır bu iki bacak aram agrıyor kalkarken falan bugün de yürürken ağrımaya başladı bebeğim en son kafası yukardaydı yani daha dönmedi bu normal bi durum mu doktoruma soracak kadar aşırı bi agrı da hissetmiyorum ama gene de agrı var çarşamba randevum o zaman soracağım aranızda yaşayan var mı