Kızlar selam 👋
31+0dayım. Doktorum 13 mayısta gel doğum iznini konuşalım dedi. Ama ben izne ayrılmak istemiyorum. Çalışabilir raporunu alınca ne işlem yapmam gerekiyor ya da yapmam gerekiyor mu?
Muhasebeciye bu konuda maalesef hiç güvenemiyorum. Sezaryen doğum olacak nasip olursa herhangi bir acil durumda raporum iptal mi olacak? Tecrübeli olanlar yardımcı olabilir mi?