Kendincebiri Kızlar bu ikinci hamileliğin ilkinde çok şükür değerlerim iyiydi bu hamileliğimin başında da test verdim tiroidim normal çıktı her ay test vermem gerekiyor mu normal çıktıysa daha normaldir değil mi ?
ikincicivcivim Kendincebiri Doktorun bunu söyleyebilir canım değerlerin önemli gerekli olursa ilaç veriyorlar ve bebek içinde önemli inşallah sorunsuzca geçer
Gamzess1 Kendincebiri Canım inşallah yükselmez ama 1 ay ya da 1,5 ayda bir yinede baktır. Çünkü ben 21. Haftama kadar hep düşüktü 21 de birden fırladı ve ilaca başladım ihmal etme