Hanımlar 20günlük anneyim bugün hastaneye gittim bebek acıktı ağladı ne yapacağımı şaşırdım eve geldiğimde perttim arabada emzirmek istedim midem bulandı. Ben bebekle nasıl dışarı çıkıcam diye düşünmeye başladım. Siz nasıl yapıyosunuz nasıl emziriyosunuz? Mama destekli besliyorum dışarda nasıl mama verip gazını alıyorsunuz altını nasıl değiştiriyosunuz anlatabilir misiniz