Gulecan asminko345 92 geçiyor çok şükür bir an önce Aralık gelse diyenlerdeyim havalar biraz soğudu bu bile mutlu etti 😂
Loyam asminko345 hiç sorma zaman durdu sanki son aylar daha yavaş geçiyor 16 Aralık gözüküyor doğum senin?
Serii eCeCik 58 de Benden gelsin artık ağırlaştığımız için midir bilemem gerçekten zaman yavaş geçiyor 🙈
Yazgunesi Sehrbn_ bizimde 85 gün kaldı ve aynı şekilde sezeryan olacağı için tam tarihi kestiremiyorum 😅
asminko345 Deletedmom434 Çok pis yapasım geliyor sanırım doğduğunda kesin kalakalırım ben 😂 korkarım bi yerine bişi yapıcam diye 😂 ah ben Yok mu 😂
asminko345 Serii Karnım fazla çıkmadı 30 Dan sonra baya çıkmasını bekliyorum ama iç karnım geniş benim de sağlıkla kucağına al inşallah canım 👍🙏