Kızlar 37 haftamiza basıyoruz bu gece. Bugün sanki karnım biraz daha aşağıda gibi eşimde hatta ilk defa karnın aşağı inmiş sanki senin dedi bana. Banada öyle geldi. Ama yinede bilemedim açıkçası. Çok aşağıda değil ama sanki biraz aşağı doğru inmiş gibi . Bunu nasıl anlarım sizler nasıl anladınız.?