_akalin3 Ya agda yaptırmak hamilelikde erken doguma sebep dıyenler filan var duydunuz mu hiç birde ben serklajlıyım ondan cok korktum
Dilany35 Ben ilk doğumumda hep gittim ikinci doğumum olucak yarın 38 olucam geçen hafta gittim ardaya