Essra32 Kizlar bugün 27+4 um ama şimdiden sanci nasılsın birsey merak ediyorum yani ağrılardan farklıdır kendine özel bir hissi vardır diye düşünüyorum birde anlayamamaktan korkuyorum ya sancim olur da anlamazsam diye nasıl birsey anlatsanız
Yeliz6767 Essra32 Sancilar düzenli aralıklarla geliyor 5 dk 6 dk da bir benim belimden kasıklarıma vuruyordu dayanılamayacak kadar da kötü değil allah o an kolaylığını veriyor 😊
Mltmsncn Essra32 düzenli giriyo ve cidden farkı anlarsınız. Belden kasıga inen bi basku gibi bir his ama asla dayanılmayacak gbi değil. İnlemedim bile sancı cekerken.
Dilany35 İlk doğumumdan anlatayım genel çevreden duyduğun gibi adet sancısının iki beş 10 dakikada bir girmesi gibi tek farkı sürekli düzenli girdiğinden canınız çok acıyor ama unutmayın kucağınıa aldığın an herşey bitip gidiyor :)
Antevortes Dilany35 dogum ya da sanci esnasinda vajinada bicak batmalari ya da o bolgede siddetli agri oluyor mu yoksa hep kasik bel bolgesinde mi yasaniyor sancilar
Mltmsncn Antevortes hemde hiç. Dayanılmaz olacağını düşünmüştüm ama hastaneye giderken bile cok sakin gittim. Tabiki normal adet ağrısı gibi degil ama sürekli olmadığı için dinleniyorsunuz. Suni vermeselerdi günlerce çekebilirdim o sancıyı