Kızlar ben hamile kalmadan oncede reflu ve gastritim vardi ve surekli ilac kullanıyodum carsamba doğum yapcam ve son iki haftadır midemde acayip gaz var yani sürekli vardi ama dahada artti bu bebege gecermi diye korkuyorum açıkçası cocuk benim yüzümden gazli bi bebek olur diye korkuyorum 😞