Sevimgiller Edanurkeskin vallahi ben adetim gecikmesine ragmen yaptım hâlâ silik ve BHCG yükseliyor yavaş yavaş yapma piskolojini bozma❤️
Omay0707 Edanurkeskin adetimin 14.gün gecikmesnde 40 değer ile ögrendim negatif bile olsa üzülme adet olmadıgın sürece umut var🥰
Eylul2019 Edanurkeskin ben adetime 3 gun varken hem erken gebelk hem kaset test yapmstm ikiside koyu kirmizi cikmisti.bence merk ediyorsan yap varsa gec dollenme degilse hemen cikiyor zaten
Edanurkeskin Sevimgiller öyle gerçekten adet gecikmeden belirti aramak aslında kendini kandırmak oluyor tecrübe ettim bekleyeceğim sabırla
Sevimgiller Edanurkeskin zaten buraya birşeyler yazıyoruz içimizi rahatlatmak için bagzı insanlar o kadar olumsuz şeyler yazıyor ki morel filan kalmıyor😢
MDeniz42 Edanurkeskin valla canım ben bir hfta önceden yaptım aşırı sabırsızım silikçıktı kan verdim gerçekten varmış