Twobabies 4 buçuk yıl önce sezaryenle oğlumu kucağıma aldım, spinal anesteziyle. Ben hiç acı falan hissetmedim , zaten öyle uyuşuyor ki ayaklarınız yokmuş gibi oluyor o derece.😊 Şimdi 32 haftalık hamileyim, yine aynı şekilde olacak doğum,nasipse. Sağlikla kavuşun insallah yavrunuza. ❤