bsnrd hiç dakikasına bakmadım, aslında önemli de değil. Bebeğin şu kadar süre emmesi gerekir diye bi kaide yok. Örneğin benimkinin yarım saatte çektiği sütü sizinki belki 15 dakikada çekiyordur. Kendinizle eşinizi düşünün, bir tabak yemeği aynı sürede mi bitiriyorsunuz, aynı durum aslında 😊