Bende 21. Haftadayım karın ve bel ağrım var dün baya şiddetliydi adetin birinci günü gibi doktora gittim bebekle alakalı bi sıkıntı yok dediler şimdi biraz daha iyiyim ama az fazla ayakta kalayım hemen başlıyor ağrımaya bi de hareket ettikçe baskı hissediyorum vajinada acaba bu durumu bu kadar erken yaşamak normal mi??