Raziye1 merhaba canımm benim ilk aylarım hep ekşili tuzlu şeyler yemekle geçti tatlıya çok düşkün olmama rağmen canım hiç istemiyordu ama şuan tatlıyı da yiyyorum bide canım çok çiğköfte falan çekiyordu baharatlı şeyleri de seviyorum ama midemi yaktığı için çok yiyemiyorum maalesef ☺